case

Klanten aan het woord
voor / over Acta Vastgoed

Acta Vastgoed is een ervaren & gedreven vastgoedkantoor in Oostende. Op jaarbasis helpen ze zo’n 125 gezinnen  & professionele klanten met de verkoop van een pand in de regio Oostende – Middelkerke – Bredene. Meer dan 91% van hun inspanningen leidt tot een effectieve verkoop. Een persoonlijke aanpak staat daarbij centraal.

authentieke verhalen

Om die persoonlijke aanpak te benadrukken, laten we regelmatig klanten aan het woord over hun ervaring en verkoop. Aangezien niet iedereen even graag voor de camera staat of even veel tijd kan vrij maken, kiezen we voor een mix tussen video, uitgeschreven interviews en kortere quotes.

Bovendien gebruiken we de verzamelde content in verschillende vormen waar mogelijk: een video-interview herwerken we tot een artikel voor de Acta Vastgoed-krant, een artikel kan dan weer een leuke quote opleveren voor gebruik op social media.

We laten iedereen vrij over hun ervaring vertellen via de mediavorm waarin ze zich comfortabel voelen, waardoor het verhaal authentiek en betrouwbaar aanvoelt.

oprecht & herkenbaar

De getuigenissen van echte mensen / klanten zorgen voor twee belangrijke realisaties. Enerzijds zijn deze verhalen & vragen heel herkenbaar voor wie zelf overweegt om zijn/haar woning te verkopen, anderzijds zijn het geen holle woorden  maar wel oprechte ervaringen waar je een gezicht op kan plakken.

Elke getuigenis zorgt telkens voor een boost in het aantal aanvragen voor een gratis schatting, en benadrukt de betrokkenheid, betrouwbaarheid en vakkennis van Acta Vastgoed.

van marketingstrategie tot uitvoering

De klantengetuigenissen passen binnen het groter verhaal van Acta Vastgoed, waarin we social media, print & andere acties combineren doorheen het hele jaar. Enerzijds werken we een overkoepelend marketingverhaal uit met daarin de grote acties & aandachtspunten voor het komende jaar, anderzijds gaan we aan de slag met alle puzzelstukken binnen dat plan, van flyers & visitekaartjes, video’s of blogberichten tot het bedenken van acties en het inplannen van advertenties.

  • Redactie & copywriting (klantengetuigenissen, vastgoedkrant, website …)
  • Grafisch ontwerp (website, drukwerk, huisstijl …)
  • Social media (planning, creatie posts, social advertising …)
  • Video
  • Marketingstrategie

content . branding . campaigns . 

content . branding . campaigns . 

content . branding . campaigns . 

content . branding . campaigns . 

content . branding . campaigns . 

content . branding . campaigns .